Projděte si nejdříve zde na webu popsané problémy a jejich řešení.
Pokud řešení nanajdete nebo žádný z uvedených postupů nefunguje, tak se obraťte s žádostí o podporu na A-Consult plus.
Podporu pro programy AconsMini a AconsMax poskytuje primárně A-Consult plus.
Autor programu řeší pouze neobvyklé technické problémy nad rámec zde popsaných řešení a pouze po předchozí domluvě odhadce s A-Consult plus.
Takové chyby a potíže se řeší obvykle přes připojení na vzdálenou plochu programem TeamViewer.
Autor programu nikdy neřeší metodické dotazy (jak co oceňovat / jak zapsat konkrétní ocenění do programu apod.) – s těmi se obracejte výhradně na A-Consult plus.
Pokud není řečeno jinak, tak níže uvedené návody platí pro AconsMini i AconsMax (v textu uvedeno jako program Acons).
Potíže s instalací programu
Licenční soubor je poškozenýNávod na řešení zde /podpora/chyba-licencni-soubor-je-poskozeny/
Nepodařilo se spojit s aktualizačním serverem - nelze stáhnout licenci
Nejste připojeni k internetu nebo nějaký bezpečnostní program připojení blokuje.
Návod na řešení zde /podpora/chyba-nepodarilo-se-spojit-s-aktualizacnim-serverem/
Potíže s aktualizací programu
Nepodařilo se spojit s aktualizačním serveremNejste připojeni k internetu nebo nějaký bezpečnostní program připojení blokuje.
Návod na řešení zde /podpora/chyba-nepodarilo-se-spojit-s-aktualizacnim-serverem/
Acons se připojí na internet ale aktualizace na novou verzi neproběhne nebo vyhlásí chybu
- Pokud je program Acons nainstalován na síťovém disku, tak aktualizace nefunguje – doporučeno je instalovat program na lokální disk.
- Spusťte program Acons „Spustit jako správce“. Pokud to pomůže tak je potřeba správně nastavit práva uživatele a programu v systému.
(Acons / přihlášený uživatel potřebuje mít práva pro neomezený přístup do svého adresáře a všech podadresářů). - Vypněte dočasně (pro ověření problému) antivirový program (typicky problémový bývá AVAST, AVG). Pokud to pomůže, tak si sežeňte někoho kdo ten antivir umí správně nastavit.
Potíže s výpisem posudku do Wordu
Create Instance 'Word.Application.xx' Error HR=800xxxxxInstalace Office je pravděpodobně nějak narušena.
Postupy možné opravy najdete zde /podpora/chyba-create-instance-word-application/
Výpis se zasekne a nedokončí
Dokončení výpisu zabránil některý COM Doplněk ve Wordu
Návod na vypnutí doplňku ve Wordu je ke stažení v PDF zde VypnoutDoplnkyWordu
Posudek se vypsal do Wordu ale Acons ho nevidí
Acons tvrdí Posudek není vypsán (i když výpis posudku předtím proběhl až do konce).
Problém může mít 2 přičiny:
a) Ve Wordu je nastaveno ukládání do jiného formátu než .DOCX nebo .DOC (obvykle např. .ODT)
b) Uložení posudku zabránil některý COM Doplněk ve Wordu
Návod na vypnutí doplňků ve Wordu je ke stažení v PDF zde VypnoutDoplnkyWordu
Server je zaneprázdněn - Akci nelze dokončit
Chyba se může vyskytnout na pomalých počítačích (levné notebooky apod).
Počitač reaguje na některé kroky přiliš pomalu a může se objevit uvedená chyba.
Dejte několikrát Přepnout nebo Opakovat.
Pokud ani potom výpis nepokračuje, tak jde o trvalý problém.
Zkontrolujte vypnutí COM doplňků ve Wordu (mohou bránit výpisu).
Návod na vypnutí doplňku ve Wordu je ke stažení v PDF zde VypnoutDoplnkyWordu
Další potíže
AconsMini v Evidenci nezobrazuje odhad (pro MONETA)- AconsMini v Evidenci nezobrazuje odhad.
- Na disku je adresář posudku vidět.
- Nejčastěji jde o odhad pro Moneta Money bank.
Podrobný popis závady a opravy najdete zde /podpora/aconsmini-v-evidenci-nezobrazuje-odhad/